سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]

با ما باشید

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


8:16 عصر پنج شنبه 84/4/30

سی همه‏ی دستای حرفه‏ای بازیهای کامپیوتر خودوم .

نویسنده: سید علی علوی

باز هم سلام کاکو!

دوستای حرفه ای بازیهای کامبیوتری بخونند !!!

امروز اومدم تا سی اونایی که خیلی اهل بازیهای کامپیوتری اند و خیلی هم حرفه‏ای عمل می‏کنند و هر بازی را تا مراحل زیادی هم پیش میرند یه هدیه شیرازی بیارم .

کاکو جان اگر شما تا مراحل زیادی از یه بازی پیش رفتید و بعد مامانتون صدا می‏زنه که های بچه جون بیا شامتو بخور یا اینکه بیا که دیگه وقت خوابه . یا ... ولی شما همچنان می‏خواید به بازی تون ادامه بدید و نمی خاید بازیتون خراب بشه اینو داشته باشید .

یه راه حل خیلی عالی . شما می‏تونید کامپیوتر را خاموش کنید ولی بعد که کامپیوتر رو دوباره روشن کردید به بازیتون از همون محل قبلی ادامه بدید . با این کار هم بازیتون قطع نشده و هم به حرف ماماناتون گوش دادید .

خو کاکو! ببین هر وقت خاستی کامپیوترتو خاموش کنی کلید شیفت رو همراه آلت و اف 4 (شیفت + عمل خاموش کردن )بگیر بعد به جای گزینه استندبای (خاموشی موقت) یه گزینه جدید میاد که با زدن او گزینهو می تونید بعداز اینکه دوباره کامبیوترتون رو روشن کردید به بازیتون ادامه بدید .

راستی سیتون بگم که ای مطلبو رو هم از دوستم یاد گرفتم .

همیشه می گند حق چاب محفوظ !!!!!

ها کاکو!


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باز هم مو سیتون مطلب آوردم
سی همه‏ی دستای حرفه‏ای بازیهای کامپیوتر خودوم .
ب بسم الله


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:3349

امروز:1

دیروز :2

 RSS 

درباره خودم

با ما باشید

سید علی علوی
من همیطوری هستم که دارم سیتون حرف می‏زنم . بچه شیرازم و اهل دل. با ما باشید تا سیتون بگم چی میخوام بگم . اوکی

لوگوی خودم

با ما باشید

لوگوی دوستان


اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو