سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

با ما باشید

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


2:20 عصر سه شنبه 84/4/28

ب بسم الله

نویسنده: سید علی علوی

سلام کاکو !

من از شیراز سی شما مطلب میفرستم . مطالب مو از همه نوعیشه . ها کاکو جان! شما هر جوری که میخید سی خوتون برداشت بکنید ولی مو از هر جا که بتونم سیتون مطلب میارم . امیدواریم مطالب مو سی شما هم که شده یه نمه جالب باشه .

خو کاکو امروز وقتی داشتم میومدم تا سیتون مطلب بنویسم تو رام یه گربه دیدم ولی ای گربه‏هو یه کمی شبیه ... بید .

بالاش که نگاه میکردی سبیلاش بی ولی یه کمی زیاد بی . راسی او طرف او سبیلاش هم یه پارچه ای بی که از او ورو هم سبلاش معلوم بی .

دومن ترش که نگا میکردی زبونش بی که یه جوری بی ولی به قول بچه پودونکیاش نمیتونم همش سیت بگم .

دومن پاهاش هم که نگا میکردی رنگا وارنگ بی ولی خودمونیم کاکو مو که تا  حالا یه ایطو گربه‏ای ندیده بودم . شما چطور .

ها کاکو!


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

باز هم مو سیتون مطلب آوردم
سی همه‏ی دستای حرفه‏ای بازیهای کامپیوتر خودوم .
ب بسم الله


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:3347

امروز:1

دیروز :0

 RSS 

درباره خودم

با ما باشید

سید علی علوی
من همیطوری هستم که دارم سیتون حرف می‏زنم . بچه شیرازم و اهل دل. با ما باشید تا سیتون بگم چی میخوام بگم . اوکی

لوگوی خودم

با ما باشید

لوگوی دوستان


اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو